2015. március 6., péntek

Farsangoztunk

Összeségében ez a farsang nem úgy sült el, ahogy a nagykönyvben meg van írva, de jobb mint tavaly, amikor el se tudtunk menni. :) 
a legkissebbem: sellő. 
Tudom, nem egészen százas anyuka :D :D
------------------


Előre leszögezem: soha nem tanultam varrni. Amit tudok az a burda újságnak és elsősorban amerikai bloggerek leírásának köszönhetem. 
Tehát, Legnagyobbom kezdetben tigris-mániás volt, de természetfilmekben látta, a gepárd sokkal gyorsabb, úgyhogy évek óta gepárd mániás. Autók, hősök jönnek - mennek de a gepárd marad. Mi más is lehetne farsangon? De gepárd mintás anyagot nem találtunk, szerencsére beleegyezett a leopárd mintás anyagba. Jó rugalmas, varrógéppel varrhatatlan anyag, úgyhogy erről a jelmezről elmondhatom: 100% handmade. 
Erre futotta, neki tetszik, ez a lényeg, a hétvégét is ebben töltötte, szerencsére tegnap nem ebben kellett oviba vinni, de itthon még mindig ebben rohangál. :)  kell ennél nagyobb elismerés??
----------------


Középsőmet cowboynak szerettem volna öltöztetni, de farsang reggelén kitalálta, ő nem hajlandó felvenni az inget és mellényt, ugyan a kartonból készült kalapot vittük magunkkal, de az épületbe lépve már azt sem szerette volna felvenni, így ő egy lovát szorongató kisfiú lett. :D jövőre, ha ő is óvodás lesz, remélem bátrabb lesz majd. :)  de azért imádom 
Íme a paripa (ami a valóságban nem ennyire vörös) :
(akkora sikere van, hogy visszük magunkkal mindenhova. :/ egyel több lóerővel megyünk oviba. :D és vele is alszik..... No comment ;) )
--------------

És mivel három a magyar igazság, de egy a ráadás, én készítettem ezt a két szoknyát és két fejdíszt is. ;) 
Régóta ki akartam már próbálni a tüll szoknya készítést, mivel nyáron egy esküvőre vagyunk hivatalosak, csajomnak is csinálni fogok. :)  
Technikai adatok a tüllhöz, mert hiába gugliztam, én semmi érdemlegeset nem találtam:
1, 5 méter 220 cm széles tüll-t vettem, amit 7-10 cm széles csíkokra vágtam fel és ~70cm hosszúságúra, majd kettessével összefogva egy széles gumira hurkoltam. 
Ilyen lett. Csajokon úgy láttam, tetszik nekik. 
A fülek és a kalap készítésekor ismét hálát adtam a ragasztópisztoly feltalálójának :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése