2015. január 6., kedd

Újévi fogadalom

Nem tudom ki hogy van vele, de én szeretem a január első napjait. Ilyenkor valóban nyugalom van. Nem kell vásárolni, bejglit sütni, senki nem várja el, még saját magunk sem, hogy csillogjon minden, legyen 6 fogás az asztalon, nincs rohanás egyik rokontól a másikig, ilyenkor lecsendesül mindenki és minden. Ilyennek kellene lennie a szeretet ünnepének. Bár lehet csak nagyon vasárnap van. ;) 
Nem utolsó sorban, legalább 320 napig lásztkrisztmesz mentes lesz a rádió. :D mivel tv-t nagyon ritkán nézek, arról nyikatkozni nem tudok. :)

Azon gondolkodtam, hogy én sose szoktam elsején fogadkozni. Pedig lehet nem ártana ;)
Így most kivételt teszek. Mindenki előtt megfogadom, hogy a felhalmozott "majd jó lesz valamire" fonalaim legalább felét felhasználom. :D
Lehet butaságnak tűnik, de komoly mennyiségről van szó, és ez igenis nagy falat. :D

Ti meg szoktatok fogadni valamit? És sikerül betartani?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése