2012. március 6., kedd

megvesztegetve

Nagyon nehéz mostanában képeket készíteni gyermekemről, így az alábbi képek komoly csokimennyiségbe, mindenféle golyókba és labdákba, és nem utolsó sorban, ebbe a nagyimintás horgolt takaróba  került. tehát az alábbi képeket így nézzétek. :)
 mérete: 75x75 cm. folyamatban van egy másik, két színből álló is, hamarosan azt is hozom. 



Ebbe a mintába beleszerettem.... szellős, de mégis meleg, igazi tavaszi sapkának való, természetesen kislányoknak. Készült mindegyikre egy-egy dísz is, de úgy már nem volt hajlandó felvenni. Férfiból van, na! :)
Egyébként a mintát Krisztitől kaptam, amiért nagyon hálás vagyok!!!

Gyapjú fonalból készült. Karácsonyra akartam készíteni ajándékot, végül lemondtam róla, így megmaradt néhány gombóc. Kissebb lánykára való, és annyira aranyos fazon. :)

És természetesen egy kispasis darab. Nálam már hagyományosnak számító simléderrel, szürke alapszínben, zöld, halványkék és sötétkék csíkkal.

Hamarosan hozok még róluk fényképeket, remélem tetszenek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése